5 Ocak 2019 Cumartesi

Yıl 2019 Yeniden Merhaba

   Öncelikle yaklaşık 8 senenin ardından merhaba. Zaman çok hızlı akıp gidiyor.

   Benim bir blog'um vardı deyip sayfama girdiğimde, az da olmayacak şekilde gelen günlük ziyaretçileri görünce şaşırdım. Uzun zaman olmuş bir şeyler karalamayalı.  Zaman çok hızlı geçiyor anlaşılan. Artık blog sayfaları pek okunmuyor, her şey görselleşti. Ben de unutmuşum burayı. Youtube ve instagram üzerinden paylaşımlar yapılıyor. Hayat oralarda akıp gidiyor. Olsun, yeniden ara ara eklemeler yapmayı planlıyorum sayfama. Belki sayfamı da düzenlerim. Bakalım bu sefer ne kadar sürecek, sonrasında kaç yıl ara vereceğim onu da bilemiyorum. Başlayalım elbet devamı gelir.

   Eklememi istediğiniz konular olursa mutlaka bana yazmanızı isterim. Yeni bir sayfa eklemeyi planlıyorum. Ekonomi alanında da yazılarım olacak. Daha çok yazılım ve ekonomi üzerine yazılar yazmaya çalışacağım bir de tabi günlük konular.

   Haydi başlayalım.

0 yorum:

Yorum Gönder